2017. december 13., szerda

Maja a méhecske




Jaj, hát hogy én ezt hogy imádtam....

Annak idején, talán Nővérem volt az, akit ki lehetett volna kergetni a világból ezzel a mesével, de én lelkesen és bőszen néztem.


Igaz, a minap bele kukkantottam valamelyik csatornán és hát meg kell állapítanom, ez sem a régi már. Vagy én lettem túl öreg.. Na mindegy.





Maja tök gyorsan kész lett és azt kell mondjam még elégedett is  voltam vele, vagyis szerintem rá lehet jönni ki ő, ugye?! Vagy nem? Én vagyok elfogult? De azért nyomokban hasonlít rá?! Naaa!















Szóval imádtam, kaptam is hozzá egy képet, hogy valami hasonló kivitelben szeretnék és az annyira megtetszett, hogy nagyjából ugyanúgy csináltam meg a díszítését a torta oldalára.
Most ez kicsit más volt, kicsit örültem is hogy nem hercegnős, katicalányos, jégvarázsos, pónis őrület, úgyhogy talán ezért is vagyok vele ennyire elfogult.
Szerettem na! :)


Rendelj tortát, ahogyan Te szeretnéd! Információk és elérhetőségek ezen a linken!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése