2017. február 20., hétfő

Őszi torta a Csigadombi Waldorf Ovinak



Egy évvel ezelőtt kaptam egy felkérést, hogy készítsek tortát a Dunaújvárosi Waldorf Iskola megnyitójára. Idén még nagyobb örömmel vállaltam el a dunaújvárosi Csigadombi Waldorf Óvoda megnyitójára kért torta elkészítését. 

Már csak azért is, mert ez azt jelenti, hogy Dunaújvárosban is bővül a waldorf közösség és egyre nagyobb érdeklődés van az alternatív óvodák és iskolák iránt. És ez jó dolog. Ez az óvoda is a szülők összetartásával és kitartó kétkezi munkájával készült el, hogy aztán ünnepélyes keretek között megnyithassák az apróságoknak.
  

Ahogy tavaly, így most is nővérem kért fel a feladatra, hiszen keresztlányom, Pannácska után Ármin lépett be a waldorfosok közé. A téma tehát az óvoda, az ősz és persze a waldorf volt. Így maradtunk a pucér tortánál, hisz mi lehet ennél naturalisztikusabb. Az őszi témát egy kis őszi falevelekkel és makkokkal jelenítettem meg ami cukorból készült, a csiga pedig - szintén cukorból - az óvoda jelképe miatt került rá. 


Az őszi hangulat miatt szórtam meg egy kis dióval, illetve akartam még fahéj rudakat is tenni rá, de a nagy sietségben teljesen megfeledkeztem róla. 

Összességében elégedett voltam ezzel a tortával, végre sikerült úgy megcsinálnom, hogy arányosak legyenek a szintek. Igaz, a tölteléket kicsit túlzásba vittem, volta olyan réteg, ami dupla akkora volt mint a piskóta. Érdekes, hogy ez kívülről nem látszott, leginkább felvágás után kerekedett a szemem, amikor a malomkeréknyi szeleteket kiosztottam és a vendégek is felvont szemöldökkel méregették a méretes adagokat. Csoda, hogy volt tartása. Jól van na, hát biztosra mentem....
Szóval köszönet, hogy megcsinálhattam idén is, ezt is, én! Ráadásul ünnepélyes keretek közt én vághattam fel, így most ritka alkalmam egyike, hogy itt láthattok rólam képet. 




Rendelj tortát, ahogyan Te szeretnéd! Információk és elérhetőségek ezen a linken!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése