2017. február 8., szerda

A farm ahol élünk!



...vagy ahol legalábbis a boci, a paci, meg a bari él! Mindezt pedig a 2 éves Áronnak. Szintén em emlékezetes torta lett.
Áron anyukája keresett meg tortával kapcsolatban  - meg még tavaly előtt - akiről kiderült, hogy egy régi ismerősöm párja, akit még zenész korszakomban ismertem meg. Akkor nem tudtam elvállalni a tortát, de idén sikerült megoldani még a távolság ellenére is. 


Nem volt más dolgom, mint egy farmos tortát összehozni egy pacival, egy báránnyal és egy bocival. Na jó, meg 1-2 katicával. Igazán élveztem a dolgot, a boci geészen jól sikerült, a barit kifejezetten imádtam, a paci meg.... na jó a paci most ilyen lett. Az arányokat ne említsük... az nekem köztudottan nem megy :)

Na de... ahogy szoktam volt emlegetni oly sokszor, ez egy torta, amin bármi megtörténhet. Remélem, hogy Áronnak tetszett és élvezettel szedegette le az állatkákat, ahogy ez általában lenni szokott :)


Rendelj tortát, ahogyan Te szeretnéd! Információk és elérhetőségek ezen a linken!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése