2016. október 27., csütörtök

Fodros-bodros Jégvarázs torta






Tilda, Alíz testvére. Alíznak csináltam azt az emeletes Jégvarázsos tortát, amit azóta is sokan emlegetnek és havonta legalább egy felkérést kapok rá. Idén Tildának dukált egy Jégvarázsos torta, de Tilda nem olyan, mint Alíz. Így ennek megfelelően a tortája is más lett.



Tilda anyukája tehát idén is megkeresett, de most a kisebbik lányka szülinapja végett. Örültem mikor felhívott, mert büszkén meséltem neki, hogy az ő általa megálmodott tavalyi torta azóta is olyan sikernek örvend a megrendelőim között, hogy szinte havonta keresnek fel ezzel kapcsolatban. Valóban egy nagyon jól összerakott, ízléses torta lett és szívesen rakom ki borítóképnek, vagy hirdetésbe, mert bárhol megállja a helyét. Örültem, hogy ezt elmesélhettem Orsinak, mert így legalább nemcsak én kaptam visszacsatolást tőle, hogy a torta nagy sikernek örvendett, hanem ő is, hogy az egyik kedvence lett mindenkinek Alíz tortája.
Ezzel viszont fel lett adva a lecke, mert egyrészt überelni kellett a tavalyit, másrészt pedig Tilda teljesen más személyiség mint Alíz, így egyértelmű, hogy bár a téma ugyanaz, stílusban teljesen mást kell tükröznie.






Hasonló tervezés, egyeztetés vette kezdetét ennél a tortánál is, Tilda anyukájával tucatnyi képet küldtünk egymásnak és próbáltuk megtalálni a végső verziót. Végül kaptam annyi szabad kezet, hogy olyan technikát választhattam, amit nem nagyon csináltam. Régóta szemeztem ezzel a fajta fodros tortával, így amikor elküldtem a képet zöld utat kaptam. Annyi kérés volt, hogy mindkét oldalán legyen kép, hogy akik az ünnepelttel szemben állnak ne a torta üres hátoldalát lássák. A tetején most nem figura volt, hanem a Tilda nevének betűit raktam ki úgy mintha befedte volna a hó. Ilyet se csináltam még, de egész jó megoldás.



Kaptam most is képeket a zsúrról és hát el kell mondjam, igen megható volt látni. Igaz hogy Orsi küldött előtte egy sms-t, hogy a gyerekek annyira odáig voltak érte, hogy mindenki meg akarta érinteni, de amikor ezt az ember látja is, komolyan mondom fantasztikus. Arról nem beszélve, hogy a további képeken szülő és gyermek egyaránt jóízűen majszolta a tortát.
Amikor hajnaltájt fejezek be egy tortát, vagy már második napja nem alszom hogy időben kész legyek a rendelésekkel, akkor kellenek a megerősítések, hogy megéri csinálni. Nos, ez is egy ilyen megerősítés volt. Azt hiszem kölcsönös örömöt szereztünk egymásnak.



Rendelj tortát, ahogyan Te szeretnéd! Információk és elérhetőségek ezen a linken!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése