2016. szeptember 1., csütörtök

Matukát is megfújtam - avagy sajnos nem tudom letenni a pisztolyt



Airbursh szériám következő esete eme torta. Az az eset, amikor én beszélem rá a delikvenst, hogy mi lenne a fújnám. Hála a jó égnek, nem kellett sokat győzködni.



Tény, hogy az a jó pár torta amit az ő kérésére készítettem, na meg a régi ismeretség némileg feljogosított arra, hogy rávegyem, igenis neki ilyen torta kell a kisfia első szülinapjára. De azért sokat nem kellett győzködni. Persze cserébe megígértem, hogy jövőre mindenképpen elkészítem Matukát 3D-ben, mert emiatt rágja a fülem egy ideje, pláne úgy, hogy Villám Mqueen-t nemrég kipipálhattam.



Szóval megígértem, hogy jó lesz a torta. Még a gőzmozdonyosról készült képet is elküldtem, neki, hogy "nézd, mit tanultam nemrég? Találtam egy frankó képet Matukáról, úgy megfújnám!" Na és igazából ennyi elég is volt. Rátapintottam a gyenge pontjára, úgyhogy megnyertem a projektet és megfújtam Matukát.
És még mindig élvezem ezt a technikát.

Azt hiszem az a legjobb benne, hogy elkezdesz valamit, amiből először egyáltalán nem látod hogy mi fog kisülni. Sőt! A folyamat közepén még el is bizonytalanodsz, hogy marhára nem jól csinálod, mert béna. És ahogy Dorián, az én tanítóm mondaná: "na ilyenkor nem szabad abbahagyni Cicalány, mert innentől lesz majd jó!" És tényleg! Amikor már feladná az ember, akkor elkezd alakulni a kép és látom, hogy bizony jó lesz az!
Igaz, Matuka nem olyan aprólékos mint egy Harley Davidson, de látványos és kedves és egy 1 éves kisfiúnak szerintem teljesen jó.
Becs szó! Jövőre meglesz a gyermeknek a 3D Matuka torta. Vagy inkább az apukának?



Rendelj tortát, ahogyan Te szeretnéd! Információk és elérhetőségek ezen a linken!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése