2015. április 23., csütörtök

Jármű dömping 1.2


Amikor megcsináltam az első Repcsis tortát, nem gondoltam, hogy ekkora sikere lesz. Hát megcsináltam még egyszer....




Méghozzá a 4 éves Zolikának, aki nagy rajongója Pengének, a helikopternek a Repcsikből. Ha jól emlékszem, utoljára Panna Thomas-os tortája után esett meg velem (atya ég de régen volt), hogy amikor megmutattam a nagyvilágnak, egy jó barátom rögtön rácsapott, hogy pontosan ilyen kell a kisfiának!


Gyakorlatilag ezt is csak reprodukálnom kellett, de azért mégsem néz ki pontosan úgy, mint az első és ez jól is van így. Kicsit módosítottam a rotorok szerkezeti felépítésén, hogy ne legyen olyan instabil, mint először. Ha ez így megy tovább, a végén még kész helikopter szerelő lesz belőlem :)
A torta csokis-mascarpone ízű volt és marcipánnal burkoltam.
Zolika örült neki és első adandó alkalommal be is nyomta Pengét. Remélem a sok "alkatrész" nem ülte meg nagyon a gyomrát! :)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése