2015. február 17., kedd

Jármű dömping 1.1


Ákos, komoly megrendelőmnek számít. Minden évben - idestova 3 éve -  konkrét elképzeléssel rukkol elő, de mindezt teszi úgy, hogy nem felejti: a képzelet, a kreativitás szabad szárnyalásának nem lehet gátat állítani, hanem azt hagyni kell kibontakozni. Ákos vérprofi. Sosem ő jön személyesen, mindig a legfontosabb közvetítőjével üzen! Az Anyukájával. Ákos 3 éves! És egy 3 éves komolyságával minden évben 2, azaz kettő tortára tart igényt.

Mint ahogy most is! Ha emlékeztek, indultunk ugye a bárányokkal - rögtön duplán, majd volt Bogyó és Babóca, akik a jégen grasszáltak, és kis repcsis is, ami valljuk be, előre engedett sejtetni valamit a 2015-ös trendre vonatkozóan. Nos hát íme idén, a járművek töretlen sikerének vonalán maradva, beléptünk először a Repcsik világába.

   
Aki olvasta már néhány bejegyzésemet, nagyon jól tudja, hogy minden egyes tortának gondosan megtervezve indulok neki. Kiszámolom, hány nappal korábban kezdhetem el, mikor süssem a piskótát, mikor készüljön a krém, számolok egy napot a krém megkötésére, és akkor még ott az alákenés, a burkolás, a díszítés. Na és ha figura is kell a tetejére, akkor azt tényleg napokkal korábban csinálom meg. Egyesek szerint ez túlspirázás. Én inkább úgy mondanám: felkészülés. (Igaz, a végén úgyis mindig elcsúszok) Nah, de most! Most minden más volt. Említettem már, hogy nehezen indult az év? De de, a legutóbbi bejegyzésemben. Nah, hát ez az állapot még nagyban tartott, amikor megtudtam, hogy a Repcsik 2 rajzfilmből kell ihletet merítenem.

Azon túl persze, hogy szárnyalhattam ama bizonyos kreativitás szárnyán, némiképp ki lett hangsúlyozva, hogy Ákos helikoptert, nevezetesen Pengét preferálja a leginkább a filmből. Na már most, az a megdöbbentő helyzet állt elő, hogy a torta tálalása előtt 1 nappal Penge még sehol sem volt. És ami félelmetessé tette a dolgot, hogy egyáltalán nem izgultam...olyan nagyon. Vajon kezdek megkomolyodni, na adj isten rutinossá válni? Áh, azt kizártnak tartom. Szóval a legutolsó pillanatban neki álltam ennek a Pengének és szerénységem teljes tudatában mondhatom, annyira nem is sikerült rosszul. Ti mit gondoltok?


A torta ízében Eszterházy jellegű. Mondom ezt azért, mert jelen esetben ötvöztem a kakaós piskótámat az Eszterházy krémjével és mondhatom teljesen rendben van így is az összhatás. A burkolat marcipán...még, merthogy kezdem végre kiváltani a marcipánt, de erről majd legközelebb. A díszítést nem vittem túlzásba, de most pont ez volt a cél. Marhára élveztem, ahogy ráfújkáltam a felhőket a tortára. Komolyan mondom, egyáltalán nem számítottam rá, hogy bármi jól is kisül ebből a dologból, de most tényleg: szerintem pofás lett, Pengével együtt. 

Na? Ki mire tippel, milyen lett a 2. torta? Lehet találgatni a következő bejegyzésig! :)




Csatlakozhattok hozzám a Facebookon is, ha pedig a "Követed" lehetőségre is rákattintasz, akkor megjelennek Nálad a bejegyzéseim
Hamucipóka már az Instagrammon, hamarosan pedig a Pinteresten is!

1 megjegyzés: